24 Mayıs 2013 Cuma

The Body Shop Çilek Kokulu Body Butter = AŞK ^.^

The Body Shop'ın ürünlerini kullanıp da memnun kalmayan yoktur sanırım. Özellikle benim gibi çilek kokusuna aşıksanız bu çilekli nemlendirici vücut kremini illa ki biliyorsunuzdur ;)

 Bilmiyorsanız da mutlaka öğrenin, alın, deneyin ;)

Bu ürün beinm yıllardır favori ve vazgeçilmez vücut nemlendiricim...

Nemlendici özelliği harika olan bir ürün, kış aylarında da rahatlıkla kullanabilirsiniz. Kokusunu tarif edecek kelime bulamıyorum zaten. Çünkü ben aşığım bu kokuya ^.^

Çileğin afrodizyak etkisi de malum ;) Resmen pozitif enerji veriyor insana, kendinizi şımartmanız için süper bir ürün. Belki abarttığımı sanabilirsiniz ama tüm samimiyetimle yazıyorum bunları. Hatta ürüne olan aşkımı anlatmaya kelime bulamıyorum.

Benim gibi The Body Shop mağazası bulunmayan bir ilde oturuyorsanız tek sorun markanın ürünlerinin internet satışı olmaması :(

Firma yerel satışı destekliyormuş !
Ama eğer isterseniz kargoyu siz ödemek koşuluyla telefonla sipariş verip, ödemeyi havale olarak yapabiliyorsunuz. Gerçe geçen İstanbul'a gidip mağazaya girdiğimde bu sorunu dile getirdim ve mağaza yetkilisi yakında internet satışına da açılması durumunun gündemde olduğunu söyledi. Umarım en kısa zamanda gerçekleşir ;)




Fiyatı : 37.90 TL ama ben alırken  bu üründe indirim vardı, 29.90 TL'ye aldım. ^.^

Bir de yeni olarak yine çilekli roll-on üretmişler. Bütünlük sağlasın diye onu da aldım. Deneyelim bakalım.

Miss gibi çilek kokalım ^.^





2 yorum:

  1. Bir ben kaldım sanırım Body Shop'tan ürünü olmayan :( Karşılaştığım mağazalarına giriyorum dolaşıyorum testerlardan sürüyorum çıkıyorum almak nasip olmadı nedense :) Bir vücut kreminde 30 Tl veremiyorum :(

    Sevgiler, hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde bende vermem aslında, ama bu kremi gerçekten çok seviyorum. Hatta kullanmaya kıyamıyorum. Biraz daha özel zamanlarda kendimi şımartmak için kullanıyorum genelde ;) Ama denemeye değer bence ^.^

      Sil