9 Mayıs 2013 Perşembe

Gratis Anneler Günü İndirimi The Balm Sevdası :)

Lafı pek uzatmaya gerek yok aslında, GRATİS yapmış yapacağını :)
Anneler Günü indirimi olarak The Balm dahil hemen hemen bütün kozmetik ürünlerinde %50 indirim var. Geç kalmadan en yakınınızdaki Gratis'e uğramanız şiddetle tavsiye edilir ;)

İşte benim Gratis Anneler Günü indiriminde The Balm standından kaptıklarım ^.^

Sonunda benim de artık Mary-Lou aydınlatıcım var ! Çok mutluyum ^.^
Bir kaç kullanımdan sonra yorumlarımı ayrıntılı belirteceğim ;)

Normalde 40 TL olan Mary-Lou indirim sayesinde 20 TL'ye geldi ;)

Yine The Balm'ın efsanevi ürünlerinden olan Hot Mama Allık, ışıl ışıl bir şeftali...
27 TL'den 13.5 TL'ye düştü ;)


Bir de rujlarından denemek istedim. Zaten pembe bir ruj alacaktım. Anita Boytoy'u 10 TL'ye kaçırmak istemedim ;)


Aslında hepsi piyasada çok bilinen, favoriler arasında olan ürünler ama yine de en kısa zamanda tek tek yorumlarımı size ileteceğim.

İndirim bitmeden ve ürünler tükenmeden Gratis'e koşun derim kızlar ;)



4 yorum:

  1. Güle güle kullan indirim süper cidden. Yanlız bazı bloglardaki yorumları okudum ürünlere indirim yapılmadan fiyat artışı yapılmış çok terbiyesizce bir satış politikası ....
    Mary-Lou var bende uzun süredir kullanıyorum çok seviyorum kaş altına, göz pınarına bazen komple far olarak her işe yarıyor :)
    Sevgiler, hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim tatlım ^.^ Valla ben fiyatları bayadır takip ediyodum zaten ekstra bir fiyat artışına rastlamadım şahsen. Belki başka ürünlerde olabilir ama yapılmışsa da ayıp gerçekten.
    Mary-Lou gerçekten çok kullanışlı, her kızın elinin altında bulunması gereken bir ürün ;)

    YanıtlaSil
  3. Mary lou yu alip far niyetine kullanasim var . Her indirimde tutuyorum kendimi ama dayanamayabilirim artik :-) bende beklerim http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel bir indirim varken kaçırma bence tatlım ;) Mary Lou enfes bir ürün,şahsen aşığım ona (:

      Sil