16 Mayıs 2013 Perşembe

The Balm Anita Boytoy Ruj

Bu ruja resmen aşık oldummmmm ^.^

   Pembe ruj almayı düşünüyordum zaten. 12 Mayıs Anneler Günü Gratis İndiriminde alışveriş yaparken The Balm'ın rujlarından da denemek istedim. Baktım pembesi de var, fırsat bu fırsat diye  fazla düşünmeden Anita Boytoy'u aldım. İyi ki de almışım ! ^.^

Rengi, yapısı, ışıltısı, hatta kalıcılığı bile çok çok iyi bence ;)
Elbette bir Mac değil, ama fiyatına göre gayet iyi. Hele ki böyle %50 indirimde yakalarsanız 10 TL'ye geliyor. 

E daha ne olsun ;)
İlk indirimde The Balm'ın diğer renklerinden de almayı düşünüyorum açıkçası.
Bence denemediyseniz mutlaka deneyin siz de ^.^


Şeker gibi ya (:
Sürmeye kıyamıyor insan, en azından ben kıyamıyorum. (: 
Belki de yoğun pembe aşkımdan dolayıdır. 
Siz ne dersiniz ? ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder