25 Mayıs 2013 Cumartesi

Bioderma Sensibio H2O ve Sensibio Forte Krem

Bioderma Sensibio H2O hakkında bir çok yorum okumuş ve ya duymuşsunuzdur muhtemelen. Bende bu yorum ve tavsiyelerden sonra alma kararı vermiştim. Genellikle memnun kalınsa da kendim denemeden yorumlamak istemedim.

Bilinen bir ürün olduğu için fazla uzatmak istemiyorum. Gerçekten çok başarılı bir ürün. Cilt temizleme rutinimizde mutlaka yer alması gerekenlerden ;)

Ben bu ürünü www.dermostil.com sitesinden kampanyalı olarak aldım. Bioderma Sensibio Forte krem alana cilt temizleme suyu hediyeydi. Sanırım hala devam ediyor bu tür kampanyaları. Krem de çok güzel, ikisinden de son derece memnun kaldım. 



Allah'a şükür cildim baya düzeldi, pürüzsüzleşti. Denemeyen varsa denesin derim, zaten vazgeçemezsiniz gibime geliyor ;)






2 yorum:

  1. rimel çıkarması nasıl acaba?
    Gerçi cilt makyajını temizleme amaçlı sanırım değil mi yani ürün göz makyajı çıkarmayı vaat ediyor mu herkes farklı bir söylemiş forumlarda senin deneyimin nasıl?
    Sevgiler,hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Aslında daha çok cilt makyajına yönelik tabi, ama ben göz makyajında da denedim,herhangi bir rahatsızlık vermeden çıkardı. Ben biraz üstünde tutup öyle siliyorum,daha etkili oluyor öyle,fazla zorlamaya gerek kalmıyor böylece ^.^

    YanıtlaSil