1 Mayıs 2013 Çarşamba

Otacı Bitkisel Saç Şekillendirici...

Merhaba canlarım,
Bu yazımda size yüksek umutlarla alıp hayal kırıklığına uğradığım bir üründen kısaca bahsedeceğim.

Saçlarım dalgalıdan kıvırcığa dönük olduğu için malumunuz saçımı şekillendirmeden dışarı çıkmam pek mümkün olmuyor. Her zaman maşa ile şekillendircek vaktim de olmuyor :( Ki zaten zorla toparladığım saçlarımın bir de ısıdan zarar görüp yıpranması hiç işime gelmiyor.

Kimsayal içerikli şekillendiricilerden de olabildiğince uzak durmak istediğim için Otacı'nın Bitkisel Saç Şekillendiricisini denemek istedim.
Ama maalesef istediğim sonucu alamadım :((
Hatta saçlarımı daha çok tülüş tülüş yaptı hiç sevmedim ! 
Üzgünüm ama denemenizi tavsiye etmem.


Fiyatı 8-9 TL civarıydı hatırladığım kadarıyla. Bir kaç kere kullandım ama bir daha kesinlikle almayacağım ürünler arasında. Şeffaf, oldukça sıvı bir yapısı var.


Bu tür mümkün olduğunca zararsız ve gerçekten işe yarayan saç şekillendiricileri konusunda önerileriniz varsa yorum veya mesaj olarak bilgilendirirseniz çok mutlu olurum ^.^

Sevgilerle (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder