2 Mayıs 2013 Perşembe

Excipial Hydro Nemlendirici ^.^

Açıkçası bir çoğumuzun hayat kurtarıcısı olan bir nemlendirici hakkımda bir de ben yorum yapmak istedim :)

Nemlendiriciler konusunda yoğun araştırmalarım sonucunda keşfettiğim bir ürün oldu Excipial Hydro... Daha doğrusu önceden de duymuşluğum olmuştu ama almayı hep ertelemiştim.



Ürün eczanelerde satılıyor. Hatta birçok dermotoloji doktorunun tavsiye ettiği bir ilaç niteliğinde. Reçetesiz olarak da alabiliyor. Fiyatı 5.90 TL gibi cazip bir fiyat olduğu için ben gidip doktora yazdırmaya gerek duymuyorum.


Excipial Hydro'nun resimde gördüğünüz gibi sıvı bir yapısı var. Eğer cildiniz aşırı kuru değilse muhtemelen yeterli gelecektir. 

Excipial 2 çeşit aslında; bahsettiğim Hydro olanı, su içinde yağ emülsiyonu olarak geçiyor. Diğer çeşidi Lipo ise yağ içinde su emülsiyonu. Liponun yapısı daha yağlı ve koyu yani. Ben onu da genellikle bacaklarım için kullanıyorum çok güzel nemlendiriyor ;)

Sonuç olarak; uygun fiyatlı ve nitelikli nemlendirici istiyorsanız Excipial tam size göre ;)


4 yorum:

  1. Yıllardır Liposunu kullanıyorum harika bir ürün herkese tavsiye ederim özellikle kuru ciltti olanlar için bacakları yumuşacık yapıyor.
    Sevgiler,
    hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok kullanışlı ve faydalı bir ürün. Tüm bakımlı kızlar faydalanmalı bu üründen ;)

      Sil
  2. cok hafif bir dokusu varmis gibi duruyor, yuzum cok yagli oldugu icin bence bana olmaz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bence tam tersi yapısı hafif olduğu için nemlendirici olarak yeterli olabilir sana. Cildin çok kuru olsa pek faydası olmaz ama zaten yağlıysa deneyebilirsin ;)

      Sil