23 Nisan 2013 Salı

Şeftali/Turuncu Tonları ^.^

Merhaba (:

Bugün sizlere son zamanlarda aşırı sempati duyduğum renk tonu olan; kimine göre şeftali, kimine göre mercan, kimine göre bal kabağı diye tabir edilen turuncu renklerden oluşan bir derleme hazırladım. (:

Öncelikle Pastel'in bahar koleksiyonu için özel olarak hazırladığı allıkların 15 numarılı olan Spring Blush-On 'dan bahsediyim. Bu allıklarla ilgili hemen hemen bütün blog yazarları yorum yaptı zaten o yüzden ben de çok uzatmak istemiyorum. 
Fiyatı 9.90 TL ve bu fiyat için iyi bir performansı var. Çok yüksek kalıcılık beklemeyin ama gün içinde taze hafif bir renklendirme için yeterli olur. Ben bu turuncu hatta bal kabağı tonunu tercih ettim. Pigmentasyonu pembe olanına göre daha yüksek bence.
 Sınırlı sayıda olduğu için denemenizi tavsiye ederim. ;)


Yine son günlerin popüler ruj veya lip gloss olarak bahsedebileceğimiz Rimmel London Apocalips rujlardan 500 Luna rengiyle devam edelim.
Doğruyu söylemek gerekirse rengi çok hoş ama yapısının tavsiye edildiği kadar güzel derecede olduğunu düşünmüyorum. Dudağınıza sulu boya sürüyormuşsunuz gibi bir his uyandırdı bende. Ayrıca kokusu da çok kötü :(
Belki de ben böyle lip gloss tarzı rujlara alışık olmadığım için yadırgamış olabilirim ama sonuç olarak benim favorim olabilecek bir ürün değil maalesef...


Ve son olarak rengine bayıldığım, bahar ve yaz aylarında favorilerimden biri olacak Pastel ojem ^.^
Ellerime genelde açık ve orta tonlardaki ojeleri yakıştırmasam da bu rengi çok sevdim nedense.
 Ama bakar mısınız sevilmeyecek gibi de değil ki (:


Kendinize cici bakın ^.^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder